Energigivare

Min fina vän sedan gymnasiet har kommit tillbaka in i mitt liv igen. En vän som ger mig glädje, energi och träningsvärk i skrattmusklerna. 
Hon kom tillbaka när jag behövde någon som mest. Jag har en tid varit på allmänt dåligt humör, stressad och bara orkat med vardags rutinerna. Sen kom hon! Nu kliver jag upp med barnen kl 6, donar hela dagen och störredelen av kvällen och lägger mig vid midnatt. Visst är jag lite seg på morgonen, men det går över efter en stund. Jag känner mig glad! Jag skäller inte lika mycket och har bättre tålamod. 

Jag önskar jag kunde uppfylla hennes högsta önskningar! För så mycket betyder det för mig att hon ör min vän!

Renoveringen börjar gå mot slutet, sista etappen påbörjas nu. Tapetsering, kakelläggning och golvläggning. Snart så!
Nästa projekt blir altanen!

Bäst att sova! Imorrn kommer momme! 

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0