Full fart

Livet känns som om det hår i 120 knyck just nu, och jag hinner inte alls med allt jag skulle vilja. Till råga på det så har ju såklart Bell dragit på sig en förkylning igen.. 
Jag vill få ordning på baksidan, ha altanen utbyggd och klar. Få tyst på den satans byggtorken som stått på nu i två veckor. Få renoveringen klar så vi kan flytta in leia på sitt rum. 
Jag måste även börja planera för leias dop i juni, har börjat lite smått med att välja vilka låtar min underbara kusin ska få sjunga.  Gästlistan förlängs och förkortas titt som tätt.. Gudmor och gudfar är iaf tillfrågad och klara sen i höstas. 

Jag måste införskaffa klänning åt bell att bära på dopet, och kanske något åt mig själv med. Jag vill klippa håret kort igen och jag vill börja träna. Och det ska jag, bara jag lyckas tajma in tiderna med Nichlas schema. Inte då lätt när passen börjar kl 18 och han slutar kl 18.. Måste hitta en lösning. 

Men det jag vill allra mest är att Bell blir frisk pronto. Hon lider och jag lider :(

Hmmf, midnatt redan, dags att lägga igen ögonen då. Leia lär vakna vid 06 så det är ju skönt med lite sömn.. 

Zzznark! 



Älskade prinsessor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0