Tröttmössa

Vi har haft bra rutiner. Det har vi inte längre, verkar det som. Jag lägger Leia vid 18-18.30 och Nichlas lägger oftast Bell vid 19-20. Förra veckan sov leia till 6-7 på morgonen och åt en gång per natt. Bell brukar vilja komma in till oss på natten, nu vill också ha välling eftersom Leia får det. Mitt största problem som började i påsk, är att Leia vaknar strax före kl 5 på morgonen. Och saken blir inte bättre av att jag inte kommer i säng före 23 varje dag. Så från 23-5 så vaknar jag två ggr och måste ge tjejerna mat. Inte nog med det så när jag gett dom välling och ska somna om så kan jag inte det för Nichlas snarkar i vanliga fall. Nu är han småförkyld och hostar lungorna ur sig istället. Jag gissar att de hemska idéerna leia har med att vakna vid 5, är för att hon blir väckt av Nichlas. För sist han var i Sthlm 2 dagar så sov båda barnen hela natten!!
Nu åker han igen på torsdag, kommer hem fredag. Så håll för helvete tummarna att jag får sova en helt natt igen. För just nu är det inte långt ifrån att jag somnar stående, med tanke på att ögonen går i kors just nu. Tacka Apple för stavningskontroll.. 



Och nu tycker ni kanske, varför går jag inte och lägger mig tidigare. Jo för att på kvällen är enda tiden jag har för att pyssla, kolla på serier. Bara få lite Maria tid.. Och jag vill inte ge upp det bara för att Nichlas hostar ur sig en get på nätterna..

Ledsen men jag somnar snart. Måste städa eller nått så jag inte sitter still. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0