4 år

Älskade lilla ängel. 4 år har gått sedan du kom bara för att lämna oss. 4 år av saknad. Jag förstår inte hur tiden gått så fort, nu har du två små systrar älskade Neo. 2 underbara tjejer som vinkar åt dig upp i himlen lite då och då. Ni, mina tre skatter fyller mitt hjärta med glädje blandat med saknad. Vissa dagar tar saknaden över och jag måste gråta för att sedan släppa in mer glädje i hjärtat igen. Du, lilla Neo, förändrade mammas och pappas syn på livet. Varje dag med ens barn är en dyrbar gåva! Slösa inte bort någon dag! 

Förr frågade jag mig ofta varför du lämnade oss, men nu vet jag att det var för att ge plats åt Bell och Leia. 
Mina älskade barn. Utan er 3 vore jag inte den jag är idag. 

❤️





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0