Barnfri helg

Helgen har verkligen passerat i 120 knyck. Momme kom och hämtade barnen vid 15.30 i fredags och så snart de hade åkt sprang jag och Nichlas upp och tog en powernap. Bell har åkt på förkylning igen så det har varit några tuffa nätter för både henne och oss.. Sen kom iaf moffa vid 17 och hämtade det fyrbenta barnet. Efter det var det dusch och spackling av slottsruinerna, på med fläskepressen och hitta nå kläder som passade. Tilda hämtade oss vid 18.30, då åkte vi ner till Johan och Tilda och hade lite förfest med gott dricka och ännu godare tilltugg! Kl 21 hämtade Anders oss och det bar iväg till Invito för en tre rätters middag. Kvällen avslutades på E Street och vi kom hem vid 03.30. 

Lördagen låg vi till 12 tiden och när hände det sist typ? Båda två var lite lagomt bakis men inte såå farligt så på eftermiddagen tog jag mig i kragen och gick ut och skottade. Starkt av mig faktiskt då Nichlas degade i sängen HELA dagen! Efter skottningen blev det dusch och sen drog jag ner till Åsa för att ta en återställare? Jaja, måste vara 6 år sen jag körde en tvådagars haha, hursomhelst, drink hos Åsa och sen iväg på namos. Även lördagen blev en trevlig kväll :)

Idag är det ju söndag och det var skönt att ligga till 11.30, men ännu bättre var det att få hem mina älskade små. För hur det än är så saknar man dom! Men jag behövde faktiskt få göra något bara för min egen skull och inte behöva tänka ansvarsfull mamma.. Nu har jag laddat energi reserven så nu klarar jag mig ett tag igen!

Nu sover båda mina små älsklingar och jag tänker mysa ner mig i soffan med datorn och se lite tv-serier!

Just ja!
Min älskade syster kom hem idag!
Halleluja på den iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0