Städar

Idag går dagen till att städa. 
Nedervåningen är klar så när som på dammsugningen och svabbning. Över våningen får vi se om vi hinner idag. Nichlas har jobbat idag så jag och ulli har grejjat på här hemma. Ulli har skottat för femtioelfte gången typ.
Måste hela vinterns snö komma under en och samma vecka??

Jag har blivit mer ordningsam och tycker nästan det är kul att städa sen vi flyttade hit. Här är så fint och fräscht så det är roligare att hålla efter då. Men självklart blir det stökigt då och då, jag har ju faktiskt en vild 2åring. Vild men ack så mysig hon är mellan varven. 
Jag får vansinnesutbrott på henne minst en gång om dagen men det brukar gå över ganska fort när hon kommer snyftandes och vill kramas. 
Ibland är jag rädd att jag skämmer bort henne, för hon får sin vilja igenom lite ofta, men jag tänker ofta att om inte Neo lämnat oss hade vi faktiskt inte haft denna fantastiska lilla tjej. 
Sen har jag hört från säkra källor att hon är faktiskt väluppfostrad om man jämför andra i hennes ålder. Visserligen bara en källa men det hör inte till ;)

Nu kom ulli in så bäst jag ser aktiv ut ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0