Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

29 dagar kvar tills vi lyfter och styr flygplans nosen mot Turkiet och Side! 2 veckor på 4,5 stjärnigt med all inclusive. Tror ni jag längtar? ;)

Men, mycket saker att tänka på innan. Mitt störst problem just nu är att Leia fullkomligen hatar att bada. Doppar man hennes tår skriker hon i högan sky. Ser hon vatten skriker hon. Så tips på hur i hela fridens dagar jag ska vänja henne vid vatten och bada mottages gärna!
Det är rent ut sagt en plåga att bada henne..

Sen har vi ju själva landningen. Jag är väldigt orolig över barnens öron då jag själv brukar få lock i öronen i några dagar efter en flygning. Mycket frustrerande! Jag lusläser alla flygtips på nätet så jag får lösa det på något sätt så de slipper känna det som om trumhinnan ska explodera :/

Just nu händer väldigt mycket saker här hemma. Talet har börjat lossna lite mer för bell nu och hon försöker sig på de flesta ord hon snappar upp. Och lilla Leia ludd hon drar sig från sittandes på golvet till stående. Så vi får väl se om hon går innan Turkiet eller om hon följer i Bells spår och går på 1årsdagen ;)

Nu sover leia ludd, och den här sletna överviktiga morsan ska ut på en promenad med hunden :D
Tjoflöjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0