Trött mamma, griniga barn, renovering.

Ja rubriken talar väl för sig själv egentligen. Jag är trött och sliten. 4 timmars sömn inatt, icke sammanhängande ska tilläggas. Men sömnen är mitt eget fel. Sussie kom förbi igår och vi hade så kul så klockan blev typ två på natten. Men jag hade ju förhoppning att mina små skulle tajma sin sömn idag.. Det gjorde dom inte. Så nu står jag med ett sista försök att få leia att somna i vagnen och bell ligger på soffan och kollar en film. Bell har inte sovit något än så jag önskar ju att hon slumrar lite så att jag också får lägga igen ögonen en ynka pytte liten stund. 

Jag har ingen ork att städa överhuvudtaget heller tack vare bygg kaoset som råder. 
Nu vill jag bara att det blir färdigt så leia får eget rum. Nichlas har en tendens att väcka henne med sina snarkningar och det vore ju onekligen skönt få sova lite bättre. 

Ber om ursäkt för ett lite gnälligt inlägg. Men är man trött så får man. OCH det är ju min blogg ;)

Mycket planer som ska sättas i verket framöver. Och även några viktiga beslut. 

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0